.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور کیفر خواست 7 متهم پرونده شهرداری زیراب/ اخذ بیش از 500 میلیون تومان رشوه
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: کیفر خواست متهمان به دریافت رشوه در شهرداری زیراب صادر شده و پرونده در شعبه 101 کیفری دو سوادکوه در حال رسیدگی است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران،حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری از صدور کیفرخواست متهمان به دریافت رشوه در شهرداری زیراب خبر داد و اظهار کرد: پرونده در شعبه ۱۰۱ کیفری دو سوادکوه در حال رسیدگی است. 

 

وی افزود: حسب گزارش مراجع امنیتی مبنی بر اخذ رشوه توسط  تعدادی از کارکنان شهرداری زیراب،ضمن تشکیل پرونده، رسیدگی به موضوع مذکور،  در دستور کار قرار گرفت.

 

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات دادسرای سوادکوه، قرار جلب به دادرسی برای متهمان صادر و با صدور کیفر خواست، پرونده در شعبه ۱۰۱ کیفری دو شهرستان سوادکوه درحال رسیدگی است. 

 

 اکبری میزان رشوه پرداخت شده را ۵۹۲ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بخشی از این مبلغ در قالب وجه نقد و بخش دیگر به صورت سکه طلا پرداخت شده است. 

 

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: بر این اساس، کیفرخواست ۵ نفراز کارمندان شهرداری زیراب به اتهام دریافت رشوه ودو نفر از مراجعان به اتهام پرداخت رشوه صادر شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.